sprutor rövar och ben and jerrys

HAHA varför har du ont i rumpan? har du ramlat och slagit i den? nej gott folk hon är en liten battygal! men jag klagar inte jag säger som mcdonalds im lovin it!

vem kallar du fjant? lilla snigel akta dig!

och kära bloggläsare jag är kriminell och jag tar anabola..fy på mig. men jag är bra människa alla har bara inte haft samma förutsättningar som min lilla isprinsessa tex. det kommer en dag snart baby då jag inte behöver dumma mig för pengar håll ut bara. och det är med största sanolikhet som horungegrisarna läser det här med tanke på att dom följer varje steg jag tar, så kan lika gärna passa på att hälsa dom och deras mammor! och till er som nu kommer säga nått om mig o mina val i livet innan ni gör det så skaffa lite skinn på näsan va det gäller vårat samhälle och våra poliser och politiker!

http://corruptio.blogg.se/

ikväll satt jag hemma med min baby, vi kollade knullkåtahemmafruar och åt lite glass mer exakt ben and jerrys cookie dough! hon blir helt manisk börjar gräva i paketet efter degbitarna som om dom vore diamanter! när d väl e min tur att få smaka det bara massa hål i glassen där dom goda kakbitarna har varit! tack älskling men det är roligt det är verkligen du och din familj, jag älskar dig och dom, ena hennes bror sa en gång när vi prata om vilka som kunde äta med kina pinnar och inte att dom som inte kan e bara för att dom inte har tränat sin sushi muskel! han e japan tokig tror han nånstans e lite japan. väldigt underhållande iaf, sen e deras farfar den göttigaste gubben nånsin vi fick lixom ett god jul och gott nytt år kort idag bara 2 månader innan snacka om attt vara ute i god tid

jag har tänkt att jag ska blogga nu om flera saker men det står still just nu. jag får helt enkelt skriva upp när det dyker upp saker att blogga om så jag inte glömmer dom

imorgon åker jag på en liten resa, 20 timmars bilfärd fram och tillbaka till ett annat land. jag hatar dom resorna det är jobbigt att köra och jobbigt att åka i från henne. nu vet jag vad hon tänker jag är ändå aldrig hemma blablabalba men det är inte samma sak för nu kan jag inte åka hem till dig även om jag vill så det så..

// han sa

Kommentarer
Postat av: evis evis

Han sa - att skylla på olika förutsättningar är väl ändå lite väl fegt. Hur man vill leva sitt liv styr man över själv - så klart är det inte alla som klarar av att vara vuxen när ingen vuxen finns tillhand, men man kan alltid börja om. Om man vill bli rik snabbt och leva med mindre bra samvete då har man gjort det valet - vill man bli rik lite långsammare men med rent samvete då gör man det.

2008-10-22 @ 13:34:23
Postat av: han sa

har man haft ett liv då d bara funnits ett självklart val så är det ingen som kräver att ni ska förstå motsatsen så det är ok.



alla säger sammasak och eran gemensamma nämnare är att ni alla har samma eller liknande bakgrund.



dom som förstår förstår resten försöker förstå och säger att d e ju bara välja om och göra rätt. om livet vore så enkelt



2008-10-22 @ 14:38:15
Postat av: evis evis

Jag har inte haft de förutsättningar som Hon sa har haft - jag har heller inte haft de förutsättningar som Han sa har haft. Jag har förmodligen haft den äkta medelsvenssons medelväg genom hela livet ... gick ut med 3,2 i betyg, läste två år på gymn, mamma o pappa som varit gifta hela livet och haft volvo osv .....Jag säger inte att det vore enkelt, det jag menar är att alla människor har ett val. Antingen säga ja eller nej och valet har man när som helst.



Vill inte förringa någons upplevelseR eller bakgrund, jag kan inte föreställa mig alls hur jag skulle ha gjort om jag varit i någon annans situation.

2008-10-22 @ 20:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0