Uppmärksamhetskåt

Hej, nu-är-det-bara-jag-som-bloggar? Men iallafall, jag har ett problem (?) att jag alltid måste bli bekräftad. Bekräftad. Bekräftad och Bekräftad. Där av http://minförra.blogg.se (Lugn den ligger nere!) Varför är det så? och jag vet att jag INTE är den ända tjejen som lider av fenomenet. Fick jag för lite uppmärksamhet och kärlek som barn? Nej det vill jag inte tro. Jag har ju som ni vet från tidigare skribent på sidan fötts med femton silverskedar i munnen och mina föräldrar älskar och älskade mig när jag var yngre. Så vad gör man? Jag är en egocentrisk exhibionist. Varför kräver jag också att min pojkvän bekräftar mig jämnt? Det kan vara en så töntig sak som att någon ringer och frågar vad han gör och han svarar -Sitter och tittar på TV med lilltjejen. Men HALLÅ FINNS INTE JAG!?jag sitter också här?
 Jag måste gå till en psykolog jag vill inte vara såhär. Jag har till och med en mapp på datorn som heter jag, där det är massa bilder på MIG. Som jag har tagit SJÄLV (inte alla men många). Vet ni hur pinsamt det var när han hittade den?
- 400 bilder älskling?!!! Vet ni hur mycket jag var tvungen att skratta åt mig själv när jag insåg att jag faktist hade det. Nej nu är det dags att rensa bilder och växa upp. HuJeda Mig... så här kan jag ju inte hålla på...eller?

P.S Han kom hem i natt. Ska åka ikväll istället. Så mitt kärlekskranka jag fick en överdos. D.S

/ Hon sa


Kommentarer
Postat av: evis evis

haha jag har oxå en mapp på datorn som heter typ jag ... men jag har inte 400 bilder hehe.



Mys med lite överdos av kärlek ...kan det bli bättre

2008-10-23 @ 09:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0