Tacos, popcorn, familjen & idol

Idag har jag varit så snäll. Jag har till och med tvättat hans fälgar. Gren för gren med en diskborste. Löddrat in bilen i bilshampoo och tporkat med en skrapa. Vilka fantastiska utrustningar man kostar på sig bara för att tvätta bilen. Fa-n-t-as-ti-skt. Sen gjorde jag tacos och han shakade och bakade en hallonpaj. Fyra åringen ska titta på hennes älsklingprogram idol och kämpar med att hålla sig vaken till åtta för då kommer Johan ut på scen. Hon hejjar på Johan. Det är gulligt. Stämningen är inte alls krystad och atmosfären är ren. Som om vi har varit och biktat oss i kyrkan och kommit ut helade. Ikväll ska vi ta hand om varandra när fyra åringen sover. Ta hand om varandra det låter så fint. Är fint när det verkligen görs på allvar. Jag vill ha massage. En helkroppsmassage. Just nu är det fett med nice i hooden. Shu len / Hon sa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0