Möjligheter

-Du är sååå negativ !!! hör jag från vardagsrummet. Jag är INTE negativ. Jag är nog den mest positiva människan i världen. Ta kissexemplet tillexempel. Min kille har problem med att sikta rätt. Japp du hörde rätt. Jag tycker absolut inte det är äckligt. Plus att jag inte har en ända tjejkompis som inte har samma problem som jag. Så att de flesta killar lever kvar med sina treårsproblem att inte kunna pricka är inte ett påhopp. Bara ett konstaterande. Det är kiss på kanten. Jämnt. Som måste torkas bort. Jämnt. Antingen är man negativ och går runt och klagar. Eller så försöker man se det positivt och försöker lösa situationen. Kreativt. Min mamma tillexempel satte upp en plexiskiva bredvid toaletten i huset där jag bodde när jag var liten. Problemet här hemma är inte fullt så extremt(?) utan det håller sig till toaletten iallafall. Dags att vara kreativ. Vilket jag var. Det fungerade en halv dag. Men vad gör det. Jag fick jobba med min kreativa sida. Tack älskling. Om det är någon som vill utveckla iden och har förslag på hur man kan bygga till någon typ av belöning i pricksystemet så är jag öppen för förslag. Helst av allt vill jag att det ska trilla ner en marylandkaka när han har prickat rätt. 
 
Jag ser inte ett problem som ett problem, jag ser ett problem som en möjlighet.



/Hon - Entreprenören

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

haha - vi tjejer i familjen hos oss (vi är tre) har tydligen en tendens att hålla oss för länge, vilket resulterar i hård stråle som sprider o skvätter överallt speciellt på "ringen" som han lyfter och ser underifrån - detta har vi fått klagomål på från vår man i familjen. haha alla har vi våra toaproblem ...



Såg ett tvprogramm där mannen fick försöka pricka några små flytande saker som inte spolades ner utan låg alltid högst upp på ytan ... kanske en idé men hur det sen utvecklas till att Maryland cookien kommer fram :-p måste jag nog fundera lite längre på..

2008-10-15 @ 10:17:51
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: Niclas

Jag tänkte precis skriva det mina kära sambo (ovanför) har skrivit.. tjejer har en tendens att kissa under ringen som sen killen för skit för.. tänk efter på vart din stråle tar vägen när du är riktigt kissnödig.. Jag är på HANS sida när det gäller denna fråga :-) måste gitta nu bre.. he he

2008-10-15 @ 14:46:09
Postat av: Carin

Det finns en klistermärkesfluga som man körde på i GB ett tag med fantastisk effekt, alla killar försökte träffa den! Prova.

2008-10-22 @ 14:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0