I am no butty girl!

Nej det är jag inte men idag har jag ont i rumpan! Konstigt? Undra varför? jag har ont i magen också. JÄTTEONT i magen. Monster ont. Sådär ont långt ner i magen som man bara har en gång i månaden. En smärta ingen man i hela världen kommer att förstå. -Det är på gång! Vi är laddade vi är tändaaaa! Sjunger min mage. Jag är mindre tänd. jag har lust att hämta hans softairgun och sikta på magen. I förebyggande syfte laddade jag med choklad i skolan idag. Det hjälpte inte. Alvedon hjälpte inte heller. Han går runt och gnäller om sina skinkor. Där han självmant har stuckit in en lång odesinficerad kanyl. Själv. Är han utbildad sjuksköterska? undrar ni. Nej! Svarar jag. Varför? undrar ni. För att han har en iq på noll gånger noll kanske? Vilket fall som helst så har han fått en infektion eller en irritation på skinkan. Ha! rätt åt honom. Men att jag ska lida av mensvärk är HA! inte rätt åt mig. snyft snyft. Klappa min kind någon? Så medans en annan har litet märke på skinkan och blir stor och stark och får en minisnopp så får jag lida vidare. Vem myntade begreppet vill man vara fin så får man lida pin? Jävla fjant!

/ Hon Sa
                                                

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

Iq noll gånger noll = sant !!! om jag fattar rätt. Har du en havrekudde så är den ordentligt bra att värma och lägga över ömmande partier ...dock inte bra vid infektioner !!! haha

2008-10-20 @ 17:28:41
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: Hon

Ja det kanske man borde införskaffa. Man värmer den i micron eller hur?

2008-10-20 @ 18:24:54
URL: http://honsahansa.blogg.se/
Postat av: eVis eVis

ja i micron ca 3 min ..de var superpoppis för ett par år sedan men jag tror att man kan inhandla dem på hälsokosten numera?! kanske ..

2008-10-20 @ 20:07:53
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0