Hon som sa vad?

Jag fick äta på Ben and Jerry glassen i 5 minuter. FEM MINUTER. Sen drogs den bort med ett - Du äter ju upp allt det goda?!!!! Vilket jag inte gjorde, jag åt bara ett litet hål för att det var lättaste att äta ur det. Men däremot när han var klar så såg glassen ut som en vallgrav. Med en liten klump i mitten och sås som rann längst sidorna. Inte så attraktiv med andra ord. Jag äter snabbt det gör jag. Plus att jag ofta inte tänker efter när jag äter. Jag kan äta upp alla vindruvor utan att lämna kvar någonting till någon annan. Det kommer från min barndom. Vi var många syskon. vi slogs om tacosåsen, vi slogs om guacamolen, vi slogs om chipsen, vi slogs om godisen, vi slogs om allt med andra ord. Vi gör det än idag också. För några månader sen skulle min storebror, ja, japan storebrorsan åka hem till mina föräldrar och äta middag, köttfärsås. Han kom lite sent och lillebror hade fått reda på i förväg att storebror skulle komma så han åt upp allt. I en tugga. Innan mamma han säga till. Det fanns ingen mat kvar till storebror. Den kvällen tillbringade lillebror på toaletten med att kräktes. Bara för att storebror inte skulle få någonting. Den historien sammanfattar vår familj ganska bra tycker jag. Visst är det hemskt. Jag är medveten om det nu och jag gör mitt bästa för att förändras. Precis som du älskling, du försöker också ändra på mindre bra saker. /Hon sa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0