HAN SA: det känns bra!

jag är inte arg eller ledsen idag, mera hoppfull för det kändes som att hon verkligen lyssna och förstog igår när jag berättade hur det va och hur det kändes och vad som är ok och inte!

hon har en förmåga att köra all in utan att för en sekund tänka på konsikvenserna, hon bara kör och kör tills hon krockar eller att vägen tar slut, det är tråkigt men allt kan ändras med lite vilja, det va en period förut då jag sa att hon va mongo hela tiden mest på skoj men även när vi va oense efter en en tid så va det hon som fick sätta sig ner och säga till mig att det inte är ok och sen den dagen har jag kanske sagt det 5 gånger men bett omursäkt sekunden efter när jag kommit på mig själv.

jag hoppas att jag hade den effekten på henne igår. för igår va det inte ens ett rättfärdigat bråk, det fanns egentligen ingenting att bråka om kanske nått att tjaffsa lite om men absolut inte bråka på den nivån det va igår.

jag säger inte att jag är felfri jag är lååååångt ifrån felfri, men säg vad jag gör fel så ska jag göra allt i min makt för att ändra mig, för jag vill leva med henne jag älskar henne vill alltid vakna brevid henne eller krypa ner hos henne när jag kommer hem efter mina sena nätter.

jag tycker det är lite jobbigt att det blev ett sånt bråk trots att vi har den här jävla bloggen, men antar att den funkar bara till en viss del, nu är det iaf slut bråkat inte ett tjaffs ska vi ha när lillan e här. LOVA!

// han sa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0