HAN SA: blogg blogg blogg

först så är bloggen till för att skriva när man har nått på hjärtat som berör oss, senaste tiden har jag bara inte behövt ventliera för du är så bäst.

alla vill väl ha uppmärksamhet jag kan vara likadan fast på ett annat sätt. och när nån ringer och frågar vad jag gör och jag svarar kollar på tv med lillan är det för att dom inte ska kontra med "vi ska göra det ska du med" då fattar dom att det inte är läge, men hon har påpekat det förut så nu förtiden säger jag att jag är hemma med familjen men hon har en grej som går ut på att dom positiva sakerna inte räknas det är bara dom negativa, men som sagt jag har ändrat på det.

sen din mapp jag tror alla människor har en sån mapp kanske inte en med 400 självtagna bilder men alla har nog en ego mapp, men du om nån behöver ingen, önskar vi kunde lägga upp bilder här så folk fick se hur fin du är, men det ska vi inte, för ingen ska kunna lista ut vilka vi är!! så jag ändrat din förra blogg och våran hunds namn, för han e nog enda hunden i världen som heter så.

iaf nu har jag vaknat från min sena natt, börjar lessna ganska mkt på dom nätterna, vill somna med henne vi har kommit in i det nu för jag har varit hemma ett par dagar, men tyvär kan jag inte göra det varje natt, men så fort jag kan så blir det hemmamys det är viktigt

älskling vi behöver storhandla!

// han sa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0