Fan Fan Fan

Jag har gått över gränsen wwaaaaayyy den här gången. Det är jag medveten om. Precis som du sa. Jag är pinsam. Vi bråkade igår. Eller ska jag säga jag bråkade igår? När vi börjar bråka kan inte jag kontrollera mig själv. Jag blir som en treårstrotsig snorunge. Jag skriker fula ord. Säger saker som jag inte ens vågar skriva ut här i min anonymitet. Då är det lågt, väldigt lågt. Men han var samtidigt lugn. Sa inget mer än att jag va pinsam. Kallade mig inga fula saker, faktum är att han ALDRIG har kallat mig några fula saker. Utan sa svart på vitt om du känner så kan vi inte vara tillsammans längre? Jag känner inte så, jag vill bara få utlopp för något inom mig. Mitt onda jag vill få skrika. Det jaget som bara kommer ut ibland och inte går att kontrollera. Slipping slope. Ord blir till värre som blir till värre och värre.  Jag är hemsk, vill bara kräkas på mig själv för det jag sa.

 Nu ligger han och sover, jag kan inte tassa in och lägga mig bredvid och kramas. Han är nog arg. Väldigt arg. Ledsen? Jag har gjort honom ledsen....Det var inte meningen....För att göra den man älskar i hela världen så ont gör ondare för än själv. Fan.

Kommentarer
Postat av: evis evis

Ibland undrar jag om det är mitt och hjärtats undermedvetna som skriver på denna blogg ...eller våra tidigare jag. Jag var exakt som du tidigare, jag är 33 år så jag har väl kanske kommit lite längre pga det. Jag började träna, boxning - nu känner jag mig lugnare...behöver inte boxningen längre men jag måste träna.



Det finns så mycket negativ energi som man måste ut på nåt sätt - boxningen är bäst - du slår på säckarna och du har en partner som peppar dig att slå hårdare, tänka på tekniken osv. Du släpper allt annat och känner dig som ny efteråt - dessutom GRYMT bra träning!

2008-10-24 @ 11:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0